ZĽAVA AŽ -70%! KLIKNITE PRE PREDAJ!

VOP

1. Rozsah zmluvy

1.1. Tieto Všeobecné zmluvné podmienky sa vzťahujú (ďalej len „Podmienky“ ) na spoločnosť Galaxy Distribution Limited Liability Company (sídlo: 1074 Budapešť, Alsó erdősor utca 3. fszt. 10.; IČO: 01‐09‐181869) ako dodávateľ ( ďalej: „ „Dodávateľ“ ), určuje postup pri uzatváraní zmluvy medzi zmluvnými stranami, obsah služby, ako aj podmienky zmeny zmluvy, ako aj prípady jej ukončenia alebo zániku.

1.2. Tieto VOP je potrebné vykladať v súlade s ponukami, potvrdeniami objednávky, faktúrami a všetkými ostatnými dokumentmi súvisiacimi s danou objednávkou vystavenými počas procesu uzatvárania zmluvy, a v prípade neexistencie inej dohody medzi zmluvnými stranami, ustanoveniami týchto všeobecných podmienok a Rozhodujú podmienky. Všeobecné obchodné podmienky vymedzujú všeobecné podmienky právneho vzťahu zmluvných strán, práva a povinnosti zmluvných strán.

1.3. Akákoľvek odchýlka od týchto VOP je platná len v písomnej forme podpísanej a schválenej Objednávateľom a Zhotoviteľom. Za písomnú dohodu sa považujú aj vyhlásenia uskutočnené medzi stranami listom, faxom alebo elektronickou korešpondenciou, ak to druhá strana výslovne akceptovala. Písomné vyhlásenia je potrebné zaslať na adresu, faxové číslo alebo emailovú adresu druhej zmluvnej strany uvedenú v Objednávke.

1.4. Tieto Všeobecné obchodné podmienky sa vzťahujú aj na zákazníkov obchodných spoločností, fyzických osôb podnikateľov a iných organizácií (Obchodný zákazník), ktorí uzatvárajú zmluvu za účelom, ktorý spadá do predmetu ich ekonomickej alebo odbornej činnosti. Firemní zákazníci budú ďalej spoločne označovaní ako: „Zákazníci a Zákazník“.

1.5. Oblasť služieb Dodávateľa pokrýva len členské štáty Európskej únie, preto Dodávateľ plní objednávky len pre Objednávateľa s adresou alebo sídlom v Európskej únii. 

1.6. Tieto Všeobecné obchodné podmienky sú účinné od 1. januára 2014 do odvolania.


2. Predmet zmluvy

2.1. Zhotoviteľ prevádzkuje webovú stránku pod webovou adresou www.galaxy-cosmetics.com, na ktorej si môžu objednávať kozmetiku a ďalšie ním distribuované produkty (ďalej len „webová stránka“) zákazníci, ktorí navštívia webovú stránku prostredníctvom internetového rozhrania alebo na základe jedinečnej zmluvy uzatvorenej s dodávateľom. Dodávateľ poskytuje objednávateľovi produkty dostupné v jeho sortimente (na webovej stránke) v objednanom množstve, ak sú dostupné na sklade. Dodávateľ sa v tejto súvislosti zaväzuje dodať produkty dostupné vo svojom sortimente na základe potrieb objednávateľa a v rámci možností zhotoviteľa objednávateľovi za odplatu na základe objednávky objednávateľa, podľa podmienok uvedených v príslušné potvrdenie objednávky.

2.2. Zmluvné strany pri plnení zmluvy konajú účelne a vo vzájomnej súčinnosti s prihliadnutím na svoje oprávnené záujmy.


3. Proces uzatvárania zmluvy, vznik zmluvy

3.1. Registrácia na webovej stránke zhotoviteľa: Zákazníci majú možnosť zaregistrovať sa na registračnej stránke na webovej stránke zhotoviteľa (www.galaxy-cosmetics.com). Zákazník pri registrácii akceptuje samostatné vyhlásenie, že pri registrácii uvádza správne údaje (názov firmy, adresa/sídlo, DIČ, kontaktné údaje, doručovacie adresy a pod.). Dodávateľ nakladá s údajmi poskytnutými pri registrácii a pri registrácii v súlade s príslušnými a účinnými právnymi predpismi o ochrane údajov.

3.2. Objednávka cez webovú stránku zhotoviteľa: Ak si objednávateľ na webovej stránke zhotoviteľa vyberie produkty, ktoré si želá objednať, vloží ich do virtuálneho košíka na webovej stránke. Zákazník svoj zámer objednať produkty vo virtuálnom košíku finalizuje elektronickou akceptáciou podmienok a zvolením spôsobu platby, čím uzatvorí zmluvu s zhotoviteľom na základe týchto VOP a jedinečných podmienok obsiahnutých v potvrdení objednávky (ďalej len elektronická objednávka).

3.3. Doklady: V určitých prípadoch (v prípade odberateľov, ktorí nie sú fyzickými osobami, ak je objednávka podmienená individuálnou zmluvou a nie je podaná cez webovú stránku zhotoviteľa), si zhotoviteľ môže vyžiadať dodatočné podklady pre uzatvorenie zmluvy nasledovne: : kópia podpisovej adresy konateľa, a ak nie je zapísaná v obchodnom registri, koná vedúci zamestnanec s právami na ochrannú známku, je oprávnený objednávať aj konajúca osoba.

3.4. Vytvorenie zmluvy, cenovej ponuky a potvrdenie pre objednávky zadané mimo webovej stránky: Ak objednávateľ neuskutoční objednávku prostredníctvom webovej stránky zhotoviteľa, zmluva bude medzi zmluvnými stranami uzavretá, ak objednávateľ bez výnimky prijme vystavenú písomnú ponuku. Dodávateľ objednávateľovi vopred (faxom, emailom alebo písomne) Cenovú ponuku zašle a podpíše späť Dodávateľovi. Zmluva medzi objednávateľom a zhotoviteľom vzniká na základe vystavenej ponuky zhotoviteľa, a to aj v prípade, ak objednávateľ zadá objednávku iným písomným spôsobom s odkazom na položky obsiahnuté vo vystavenej ponuke, ponukovú cenu alebo číslo objednávky ponuky. . Zhotoviteľ nie je na základe ústnej objednávky povinný splniť objednávku služieb a produktov zahrnutých v ponuke - za prípadné vzniknuté škody nesie plnú zodpovednosť objednávateľ.

3.5. Zhotoviteľ informuje objednávateľa o uzavretí zmluvy písomne formou potvrdenia objednávky, v ktorom sú presne a položkovo uvedené názvy objednaných tovarov a služieb, ich ceny, termín dodania a záväznosť objednávky. Zhotoviteľ zodpovedá len za objednané služby a produkty, ktoré sú zahrnuté v prípadne zaslanej cenovej ponuke a potvrdení objednávky.

3.6. Informácie v prípade objednávky na inej ako webovej stránke: Objednávateľ je povinný vo všetkých prípadoch poskytnúť zhotoviteľovi všetky informácie potrebné k vykonaniu diela. V prípade, že údaje poskytnuté objednávateľom nepostačujú na začatie prác, zhotoviteľ bezodkladne písomne upozorní objednávateľa na chýbajúce údaje, ktoré je povinný poskytnúť do 3 dní od prijatia. V prípade, že objednávateľ nezašle Dodávateľovi potrebné informácie v tejto lehote, má Dodávateľ právo odstúpiť od tejto zmluvy bez ďalšieho právneho prehlásenia, alebo odmietnuť plnenie zmluvy, kým objednávateľ neposkytne potrebné informácie. V druhom prípade omeškanie Objednávateľa vylučuje súčasné omeškanie Dodávateľa.

3.7. Súčinnosť: Zmluvné strany sú za účelom splnenia zmluvy povinné navzájom spolupracovať, preto najmä v prípade, že sú na plnenie zmluvy potrebné dodatočné informácie, je Objednávateľ povinný ich poskytnúť Dodávateľovi do 3 dní od obdržania zmluvy. pozvánka.


4. Úprava uzatvorenej zmluvy

4.1. Zmluvné strany sa dohodli, že po uzavretí zmluvy môže objednávateľ v prípade prijatej a potvrdenej objednávky uplatniť právo na zmenu len v prípade, že základná koncepcia pôvodnej objednávky nie je zmenou dotknutá a táto bola schválená. zo strany Dodávateľa.

4.2. Požiadavka na úpravu nemá vplyv na základnú koncepciu pôvodnej objednávky, ak úprava nemá za následok úpravu termínu, zníženie ceny alebo zvýšenie ceny alebo dodatočné náklady. Žiadosť o doplnenie sa v tomto prípade považuje za novú objednávku, pri ktorej si zmluvné strany vysporiadajú dielo vykonané zhotoviteľom do dňa prijatia nového objednávateľa na základe predchádzajúcej objednávky a objednávateľ je povinný zaplatiť zhotoviteľovi odmenu a náklady dovtedy vynaložené. V prípade novej objednávky sa zmluvné strany dohodnú na zmenených podmienkach. V prípade, že zhotoviteľ neakceptuje žiadosť o zmenu, ktorá sa považuje za novú objednávku, zmluvné strany môžu zmluvu vypovedať po vzájomnej dohode, zmluvné strany sú však povinné vyúčtovať vykonané práce do dňa odstúpenia, a objednávateľ je povinný uhradiť zhotoviteľovi poplatky a náklady dovtedy vynaložené. Ak zmluvné strany po vzájomnej dohode Zmluvu nevypovedajú, je Zhotoviteľ oprávnený zmluvu s okamžitou platnosťou vypovedať a uhradiť dovtedy vykonané práce.

4.3. Dodávateľ plní Zmluvu s informáciami, údajmi a dokumentmi poskytnutými pred začatím plnenia. V prípade, že objednávateľ dodatočne upraví, doplní alebo zmení svoju objednávku akýmkoľvek spôsobom a v akomkoľvek rozsahu, ako je uvedené vyššie, má zhotoviteľ právo okrem vyššie uvedeného stanoviť novú dodaciu lehotu a úmerne zvýšiť protihodnotu za službu. , ak je to odôvodnené povahou a rozsahom úpravy.


5. Práva a povinnosti zákazníka

5.1. Poskytovanie informácií: Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť zhotoviteľovi potrebné podklady a informácie na plnenie úloh/dodanie produktu podľa vopred zaznamenaného harmonogramu.

5.2. Úhrada odmeny zhotoviteľa: Objednávateľ sa zaväzuje prevziať službu a/alebo produkt pripravený zhotoviteľom a v súlade s podmienkami uvedenými v potvrdení a zaplatiť stanovenú odmenu zhotoviteľa v súlade s ustanoveniami tejto zmluvy. Objednávateľ nie je oprávnený zadržať odplatu za reklamácie neakceptované zhotoviteľom. Vo všetkých prípadoch sa poplatky zhotoviteľa uhrádzajú vopred podľa spôsobov platby dostupných na webovej stránke, alebo dobierkou pri prevzatí predmetu objednávky objednávateľom. Tieto podmienky zostávajú vo všeobecnej platnosti, kým nebudú odvolané alebo inak zmenené. Zhotoviteľ je podľa vlastného uváženia oprávnený odchýliť sa od vopred stanovených platobných lehôt, ak je to odôvodnené povahou produktu, ktorý je predmetom konkrétnej objednávky alebo inými okolnosťami objednávky.

5.3. Obchodné tajomstvo: Všetky skutočnosti, údaje a informácie súvisiace s právnym vzťahom medzi zmluvnými stranami sú klasifikované ako obchodné tajomstvo. Zákazník berie na vedomie, že predávajúcim spracované a odovzdané podklady, materiály, výkresy, špecifikácie, cenové ponuky a pod. Sú výlučným vlastníctvom zhotoviteľa, preto sa ich vydanie tretej osobe považuje za porušenie obchodného tajomstva, za ktoré nesie všetku ekonomickú a trestnoprávnu zodpovednosť Objednávateľ.

5.4. Zmena zmluvy: Po prijatí Objednávky sú zmeny požadované zákazníkom predmetom samostatnej dohody a dodatku k zmluve.

5.5. Rešpektovanie autorských práv: Produkty distribuované Dodávateľom podliehajú autorskej alebo inej právnej ochrane právnických osôb, ktoré produkty vyrábajú. Zákazník je povinný tieto práva rešpektovať dodržiavaním príslušných právnych predpisov. Zákazník zodpovedá za porušenie práv Zákazníka voči tretej osobe v zmysle Občianskeho zákonníka. a podľa platných zákonov.

5.6. Odstúpenie: Zákazník môže odstúpiť bez udania dôvodu do 14 dní od objednávky v súlade s platnou legislatívou, ak neotvoril obal dodaných produktov alebo nezačal produkty používať. V prípade vrátenia tovaru do 14 dní Dodávateľ vráti Objednávateľovi cenu dodaných, ale nepoužitých produktov. 


6. Práva a povinnosti podnikateľa

6.1. Zhotoviteľ sa zaväzuje splniť objednávku zadanú objednávateľom prostredníctvom webovej stránky zhotoviteľa v súlade s podmienkami uvedenými v potvrdení objednávky, prípadne jednotlivé práce zrealizovať podľa vopred stanoveného harmonogramu s použitím parametrov predtým obsiahnutých v Cenovej ponuke a objednávke. potvrdenie vydané Dodávateľom a akceptované Objednávateľom úlohy, na ktoré sa vzťahuje zmluva.

6.2. Zhotoviteľ má právo odmietnuť začatie prác na zákazke alebo časti zákazky, kým neposkytne objednávateľovi potrebné informácie k dielu, alebo kým objednávateľ nesplní svoje platobné povinnosti obsiahnuté v potvrdení objednávky.

6.3. Zhotoviteľ vykonáva svoje služby výlučne na základe zmluvy (zmluva uzatvorená elektronicky v rámci objednávacieho procesu prostredníctvom jeho internetovej stránky, alebo zmluva uzatvorená písomne na základe individuálnych podmienok). Zhotoviteľ vykonáva činnosti pred uzavretím zmluvy na vlastné náklady a riziko.

6.4. Zhotoviteľ sa zaväzuje po celú dobu trvania zmluvy poskytovať objednávateľovi služby/produkty uvedené v cenovej ponuke a potvrdení objednávky a dodať produkty v dohodnutom termíne.

6.5. Dodávateľ je oprávnený využívať subdodávateľov alebo iných prispievateľov na splnenie akýchkoľvek zmluvných záväzkov.

6.6. Výhrada vlastníctva: Dodávateľ si vyhradzuje vlastníctvo k objednanému a dodanému tovaru až do úplného zaplatenia kúpnej ceny. V prípade, že Objednávateľ neuhradí kúpnu cenu do 3 dní od termínu splatnosti určeného Objednávateľom, je zhotoviteľ oprávnený bez určenia samostatnej dodatočnej lehoty odstúpiť od tejto zmluvy a uplatniť svoje vlastnícke právo k objednanému tovaru. . Zhotoviteľ v tomto prípade nezodpovedá za prípadné škody objednávateľovi.

6.7. Doprava a balné: Doprava je na náklady zákazníka. V každom prípade riziko prechádza na Zákazníka po naložení tovaru na vozidlo. Vyloženie na dodacej adrese je zodpovednosťou a náklady zákazníka. Zhotoviteľ nie je povinný starať sa o poistenie prepravy. Čiastočné dodávky sú povolené a budú účtované individuálne. Ak nedôjde k nedoručenému a písomnému stornovaniu, Dodávateľ doručí objednávku Objednávateľovi alebo môže podľa uváženia Dodávateľa od zmluvy odstúpiť. Dodávateľ neručí za dodanie krehkého tovaru a neodporúča jeho doručovanie poštou.

6.8. Zmena VOP: Dodávateľ má právo jednostranne zmeniť ustanovenia VOP, ak 15 dní pred nadobudnutím účinnosti zmeny podstatné náležitosti zmeny umiestni zreteľne viditeľným spôsobom na úvodnej stránke svojho webu (www. galaxy-cosmetics.com).

6.9. Ceny produktov predávaných Dodávateľom sú uvedené na internetovej stránke Dodávateľa (www.galaxy-cosmetics.com) s netto cenou a všeobecnou daňou z obratu stanovenou platnou legislatívou (súhrnne hrubá cena). Zhotoviteľ si vyhradzuje právo na zmenu cien, najmä s ohľadom na zmeny výmenných kurzov.

6.10. Ceny pre zmluvu medzi zmluvnými stranami sú obsiahnuté na internetovej stránke zhotoviteľa, ktoré objednávateľ akceptuje v procese elektronickej objednávky a v prípade individuálnej zmluvy sú obsiahnuté v cenovej ponuke zaslanej zhotoviteľom. , ktorú Zákazník akceptuje podpisom Ponuky, alebo za položky a služby zahrnuté v ponuke, ako aj Vy akceptujete písomným vyhlásením alebo listom (e‐mail, fax, list), ktorým vyjadrujete súhlas s podmienkami obsiahnutými v ponuka.

6.11. Ceny na webovej stránke nezahŕňajú dodatočné náklady spojené s balením a doručením, ktoré budú v každom prípade pripočítané samostatne k potvrdeniu objednávky.


7. Plnenie, termíny, záruka, záruka

7.1. Termín dokončenia, odovzdania: V potvrdení objednávky zaslanom objednávateľovi, alebo v prípade individuálnej zmluvy v ponuke zhotoviteľ určí lehotu na poskytnutie služby alebo dodávky, ktorá začína plynúť odo dňa prijatia potvrdenia v v prípade bezobsahovej, technicky jasnej objednávky. V prípade, že sa termín na doplnenie na potvrdení líši od termínu uvedeného v cenovej ponuke, považuje sa termín na doplnenie uvedený v tomto potvrdení za platný bez ohľadu na to, či je termín skorší alebo neskorší ako termín uvedený v predtým vydanom potvrdení. ponúknuť. Doručenie do 8 pracovných dní po uvedenom termíne sa stále považuje za doručené včas.

7.2. Predĺženie lehoty: V prípade zásahu vyššej moci (bod 11.) sa dodacia lehota predlžuje o dobu trvania zásahu vyššej moci – ak nepresiahne dva mesiace.

7.3. Omeškanie zhotoviteľa, sankcia: Prekročenie termínu plnenia dohodnutého v zmluve o viac ako 8 pracovných dní, ak ho možno zaviniť zhotoviteľom, sa považuje za oneskorené plnenie. V tomto prípade môže zákazník požadovať penále vo výške 0,1 % denne, maximálne však 5 % z oneskorene dokončenej porcie. Reklamácia na základe estetických námietok sa nepovažuje za oneskorené plnenie, aj keď je predávajúcim uznaná, nemá však vplyv na úžitkovú hodnotu výrobku a je schopný plniť svoju funkciu.

7.4. Omeškanie objednávateľa, náklady na uskladnenie, úrok z omeškania: Ak objednávateľ nie je schopný prevziať alebo dodať tovar do 5 pracovných dní po hlásení zhotoviteľa, že tovar je pripravený, je zhotoviteľ oprávnený objednávku v celom rozsahu zrušiť (a predať ďalej tovar, ktorý je predmetom objednávky), podľa voľby zhotoviteľa, alebo za uskladnenie produktu, ktorý je predmetom objednávky, s vyhlásením o skladovaní, alebo ak platba nebola uhradená v čase objednávky alebo keď bola prijatá na jej fakturáciu. Vzniknuté náklady na skladovanie (1 000 HUF/týždeň) znáša kupujúci. Vystavením prehlásenia o skladovaní prechádza nebezpečenstvo škody na objednávateľa. V prípade oneskoreného plnenia zo strany objednávateľa je zhotoviteľ oprávnený predĺžiť lehotu na vlastné plnenie do doby plnenia druhej zmluvnej strany, alebo podľa svojej voľby odstúpiť od zmluvy bez určenia dodatočnej lehoty od 16. meškanie. Akceptovaním týchto zmluvných podmienok sa zmluvné strany dohodli, že v prípade platby bankovým prevodom dohodnutým v individuálnej zmluve bude zhotoviteľ účtovať objednávateľovi úrok z omeškania vo výške 12 % od prvého dňa omeškania. je v omeškaní.

7.5. Zhotoviteľ sa pri vykonávaní diela bude riadiť účinnými a príslušnými ustanoveniami maďarského práva tak, aby pri svojej práci nenarušil ľudskú dôstojnosť, dobrú povesť, hanlivé alebo autorské dielo, prezentáciu, zemepisné označenie, ochrannú známku, príp. iná výlučná ochrana iných., neprijíma objednávky od objednávateľa v tomto smere ani pri plánovaní diela, ani pri jeho príprave.

7.6. Zhotoviteľ oznámi objednávateľovi ukončenie diela v termíne uvedenom v cenovej ponuke a potvrdení objednávky ako termín dokončenia a odovzdá alebo dodá finálny výrobok.

7.7. Bezchybný - chybný výkon: Za bezchybný výkon sa považuje, ak rozmer alebo iná odchýlka výrobku nepresiahne 5%. Farebné rozdiely na obaloch produktov môžu vzniknúť aj v dôsledku rozdielov v technológiách tlače a grafických formátoch.

7.8. Záruka a ručenie: Zákazník je povinný po prevzatí tovaru bezodkladne písomne upozorniť zhotoviteľa na prípadné chybné dodávky, množstevné odchýlky a nedostatky. Oznámenie musí obsahovať dodací list, zmluvu, číslo faktúry, presný popis produktu a námietky. Poškodenie pri preprave je potrebné nahlásiť ihneď po doručení produktu na miesto určenia. Povinnosť kontroly Zákazníka sa vzťahuje na celú zásielku. Skutočnosť a rozsah poškodenia je potrebné uviesť na dodacom liste / potvrdení o prevzatí a podpísať dodávateľom. Zákazník zaznamená rozsah poškodenia. Aj napriek prípadným závadám musí byť tovar riadne prevzatý a uskladnený. Neviditeľné chyby je potrebné nahlásiť do 48 hodín od prevzatia, ak produkt ešte nebol čiastočne alebo úplne spotrebovaný, spotrebovaný alebo spotrebovaný. Všetky reklamácie musia byť podané písomne s presnými údajmi o každej zistenej chybe. Objednávateľ je povinný poskytnúť zhotoviteľovi možnosť nahliadnuť do reklamovaného produktu. V prípade, že sa závada potvrdí, Dodávateľ ju podľa voľby Objednávateľa opraví, alebo dodá (nahradí) bezchybný produkt výmenou za vrátenie produktu. Dodávateľ nezodpovedá za chyby spôsobené nesprávnym používaním, skladovaním alebo prepravou. Vyššie definovaná záručná povinnosť Dodávateľa je platná len v prípade, že predtým dodaný výrobok Zákazník vráti Dodávateľovi v pôvodnom, nepoškodenom obale. Dodávateľ neprevezme späť tovar, ktorý bol čiastočne alebo úplne použitý, spotrebovaný alebo spotrebovaný objednávateľom, alebo ktorý bol otvorený a tieto výrobky nemôžu byť predmetom reklamácie. V prípade produktov na holenie a strihanie chĺpkov Zákazník nemá právo na odstúpenie od zmluvy, pretože si zakúpil produkt v uzavretom obale, ktorý po otvorení po doručení nie je možné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia (Covid-19) alebo z hygienických dôvodov.

7.9. Nároky na náhradu škody: Zmluvné strany vylučujú uplatnenie ďalších nárokov na náhradu škody objednávateľom, ak to nie je zakázané zákonom. Aj s týmto ustanovením si však objednávateľ môže uplatniť overený nárok na náhradu škody súvisiacej s porušením zmluvy zhotoviteľom v dôsledku úmyselnej alebo hrubej nedbanlivosti. Vylúčenie zahŕňa najmä nároky na následné škody, ako je strata výroby alebo ušlý zisk.

7.10. Ak ide o produkt, ktorý nie je skladom, Dodávateľ o tejto skutočnosti informuje Objednávateľa v potvrdení spolu s predpokladaným termínom dodania, v prípade produktu, ktorý nie je skladom. nenesie zodpovednosť za žiadne škody.


8. Spôsob platby, platobné podmienky

8.1. Zhotoviteľ po potvrdení objednávky alebo v prípade individuálnej zmluvy po dokončení zmluvy vystaví elektronickú faktúru za vykonanú prácu, ktorú zašle objednávateľovi elektronicky. Dodávateľ vyhlasuje, že ním vystavené elektronické dokumenty objednávateľovi sú v súlade s aktuálnymi právnymi predpismi:

8.1.1. CXXVII z roku 2007 o DPH. faktúra podľa § 174 ods. 1 zákona (DPH) [to znamená DPH podľa § 176 ods. 1 faktúru so zjednodušeným obsahom údajov] možno vyhotoviť aj elektronicky

8.1.2. DPH. Podľa § 259 bod 5 elektronický prenos údajov alebo - s použitím digitálnej kompresie - dátové súbory, osobné poskytnutie prostredníctvom telefónnej linky, rádia, optických alebo iných elektromagnetických systémov sa elektronické spracovanie údajov považuje za faktúru vystavenú elektronicky.

8.2. Pri plnení individuálnej zmluvy môže dodávateľ ako záruku zmluvy požadovať preddavok na obchodný poplatok až do určitej výšky, ktorá je v každom prípade predmetom osobitnej dohody a dodávateľ to uvedie v potvrdení. . Zálohu je potrebné zaplatiť bankovým prevodom pri podpise zmluvy. V prípade zálohovej platby začne zhotoviteľ s plnením služby až po prijatí zálohy. Záloha je zahrnutá v odmene zhotoviteľa, v prípade odstúpenia od zmluvy alebo ukončenia zmluvy sa zmluvné strany vysporiadajú s výškou zálohovej platby.

8.3. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade potvrdení objednávky a faktúr vystavených na základe tejto zmluvy - pokiaľ sa zmluvné strany písomne nedohodnú inak - je platba splatná vopred v čase objednávky alebo v čase dodania/plnenia.

8.4. Ak objednávateľ nesplní povinnosť odloženej platby uvedenú v individuálnej zmluve včas, bude mu zhotoviteľ účtovať úrok z omeškania vo výške 12%, počnúc prvým dňom omeškania.

8.5. V prípade omeškania s platbou dlhšom ako 15 dní je zhotoviteľ oprávnený odstúpiť od zmluvy alebo požadovať jej plnenie a uplatniť svoj nárok právnou cestou podľa voľby zhotoviteľa bez stanovenia dodatočnej lehoty. Náklady akéhokoľvek súdneho konania začatého v prípade porušenia zmluvnej povinnosti Zákazníka znáša Zákazník. Dodávateľ je oprávnený na začatie súdneho konania odovzdať doklady a údaje súvisiace so zmluvou svojmu zákonnému zástupcovi. Zhotoviteľ je tiež oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi na tretiu osobu, o čom zhotoviteľ objednávateľa písomne upovedomí.

8.6. Dodávateľ je oprávnený požadovať od Objednávateľa úhradu Objednávok v hotovosti a zadržať tovar až do zaplatenia, ak bol Objednávateľovi vopred zriadený úverový limit a Objednávateľ prekročil predtým stanovený úverový limit.

8.7. Zhotoviteľ je oprávnený požadovať úhradu Objednávok v hotovosti v prípade, že Objednávateľ má premlčanú, neuhradenú faktúru.

8.8. Spôsob platby:

Platba na dobierku: V prípade, že je objednaný produkt doručovaný kuriérskou službou, je možné, aby zákazník zaplatil celkovú sumu objednávky kuriérovi v hotovosti alebo platobnou kartou pri preberaní objednaného produktu (produktov).

Platba online bankovou kartou: Zákazník má možnosť zaplatiť celkovú hodnotu objednávky online bankovou kartou bez ohľadu na spôsob doručenia.

Platba v hotovosti: Zákazník má možnosť platiť v hotovosti, ak si zvolí spôsob Osobný odber.


9. Okolnosti ukončenia a ukončenia zmluvy

9.1. Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva bude uzatvorená na dobu určitú, a to až do dokončenia úlohy alebo zaplatenia odplaty. Zmluvné strany sa môžu od tohto individuálne odchýliť a uzavrieť zmluvu na dobu neurčitú. V prípade zmluvy medzi zmluvnými stranami na výrobu produktu sa zmluva ruší odovzdaním a prevzatím finálneho produktu a zaplatením odmeny zhotoviteľa.

9.2. Zmluvu medzi zmluvnými stranami je možné ukončiť vzájomnou dohodou a odstúpením, alebo výpoveďou v prípade služby.

9.3. Zmluvné strany sa dohodli, že ak druhá zmluvná strana závažným spôsobom poruší svoje povinnosti zo zmluvy (neplní si svoje povinnosti alebo sa zdrží akejkoľvek ďalšej spolupráce), vzniká priestor na odstúpenie alebo v prípade služieb okamžité skončenie.

9.4. V prípade odstúpenia alebo okamžitého ukončenia zo strany objednávateľa, ak existuje platne vytvorená, ale ešte nesplnená individuálna objednávka, je zhotoviteľ povinný nahradiť overenú škodu alebo vykonanú prácu.

9.5. V prípade odstúpenia alebo okamžitého ukončenia zo strany zhotoviteľa, ak existuje platne vytvorená, ale ešte nesplnená individuálna objednávka, je povinný dokončiť začaté čiastkové úlohy a objednávateľ je povinný ich uhradiť, ak zodpovedá tomu, čo je uvedené v prijatej Cenovej ponuke.

9.6. Obe zmluvné strany majú možnosť odstúpiť od zmluvy alebo ju zrušiť, avšak v prípade odstúpenia alebo výpovede zo strany objednávateľa je objednávateľ povinný uhradiť zhotoviteľovi náklady a odmenu zhotoviteľa vzniknuté do tohto okamihu, ako aj 20 % z celkovej odmeny zhotoviteľa ako paušálnu sumu. Výpoveď je platná, ak je podaná písomne s uvedením dôvodov doporučeným listom s doručenkou adresovaným druhej zmluvnej strane. Bežná výpovedná lehota je 30 dní. List odoslaný s doručenkou je potrebné považovať za doručený 5. pracovný deň odo dňa odoslania, ako aj to, ak bol vrátený s označením „nevyhľadané“ alebo „odmietnuté doručenie“.

9.7. Ukončenie alebo ukončenie zmluvy uzavretej medzi zmluvnými stranami z akéhokoľvek dôvodu neoslobodzuje zmluvné strany od plnenia ich záväzkov alebo poplatkov dlžných do ukončenia alebo ukončenia.

9.8. Dodávateľ môže službu pozastaviť s okamžitou platnosťou alebo zmluvu s okamžitou platnosťou vypovedať.

9.8.1. ak Zákazník mešká s platbou viac ako 30 dní a napriek výzve nesplní.

9.8.2. ak bolo voči Zákazníkovi začaté konkurzné alebo likvidačné konanie alebo likvidačné konanie.

9.9. V prípade okamžitého zrušenia zhotoviteľa je objednávateľ povinný zaplatiť paušálnu náhradu vo výške 100 % odmeny zhotoviteľa, okrem prípadu konkurzu, likvidácie alebo likvidácie.


10. Vis major

10.1. Žiadna zo zmluvných strán nezodpovedá za splnenie povinnosti obsiahnutej v Zmluve v prípadoch, keď nastane neodvrátiteľná udalosť mimo rozsahu záujmov zmluvných strán. Za príklady takýchto okolností sa považujú: živelná pohroma, požiar, povodeň, nariadenie úradov, výnimočný stav, vzbura, občianska vojna, vojna, štrajk, demonštrácie alebo podobné zastavenie práce, dopravné alebo iné prevádzkové poruchy, nedostatok surovín , celoštátny nedostatok vznikajúci v zásobovaní surovinami a zásobovaní surovinami, ktorý stále nebolo možné predvídať ani pri rozumnej predvídavosti, celoštátna epidemická situácia, počas ktorej je úradnými opatreniami obmedzený pohyb osôb, extrémna, výrazne odlišná poveternostné podmienky, podmienky, situácie a pod., ktoré sú nad rámec záujmu Predávajúceho.

10.2. Ak z dôvodu vyššej moci trvanie pozastavenia presiahne dva mesiace, ktorákoľvek zmluvná strana je oprávnená vypovedať zmluvu s okamžitou platnosťou alebo od zmluvy odstúpiť.

10.3. V prípade udalosti vyššej moci musí dotknutá strana písomne informovať druhú stranu.

10.4. Od úhrady faktúry za poskytnuté služby nie sú oslobodené ani udalosti spadajúce do pôsobnosti vyššej moci.


11. Správa údajov

Poskytovateľ služieb berie na vedomie nasledovné právne predpisy a odporúčania týkajúce sa správy údajov ako záväzné: - LXIII z roku 1992. Zákon - O ochrane osobných údajov a zverejňovaní údajov verejného záujmu, - Zákon VI z roku 1998. Zákon - O ochrane fyzických osôb pri strojovom spracovaní osobných údajov (Štrasburg 28. januára 1981), - CVIII z roku 2001 zákona (o niektorých otázkach služieb súvisiacich s informačnou spoločnosťou), ‐ odporúčania „Online Privacy Alliance“.

11.1. Zákazník podpisom/prijatím Ponuky výslovne súhlasí na základe jemu poskytnutých náležitých informácií s použitím svojich údajov a údajov získaných pri plnení objednávky zhotoviteľom vo vlastných záznamoch a vyjadreniach v rámci príslušných právnych predpisov, za účelom plnenia tejto zmluvy a Objednávateľ a/alebo Dodávateľ sa ju dozvie, rozmnoží a spravuje za účelom uplatnenia svojich práv a plnenia svojich povinností, alebo ju Dodávateľ prevedie na tretiu osobu za účelom uplatnenia svojich práv. nároky.


12. Možnosti právneho vymáhania

12.1. Miesto, čas a spôsob vybavovania reklamácií

Svoje spotrebiteľské sťažnosti na produkt alebo činnosť predávajúceho môže kupujúci uplatniť na týchto kontaktných údajoch:

Názov spoločnosti: Galaxy Distribution Company Limited Liability Company 

Sídlo: 1074 Budapešť, Alsó erdősor utca 3. fszt. 10

E-mailová adresa: info@galaxy-cosmetics.com

Ústnu reklamáciu predávajúci bezodkladne odstráni, ak má na to možnosť. Ak nie je možné z povahy reklamácie vybaviť ihneď ústnu reklamáciu alebo ak kupujúci nesúhlasí s vybavením reklamácie, predávajúci o reklamácii zapíše záznam, ktorý bude uchovávať päť rokov spolu s vecnú odpoveď na sťažnosť. Predávajúci odpovie na prijatú reklamáciu písomne do 30 dní. Opatrením sa podľa tejto zmluvy rozumie zasielanie poštou.

V prípade zamietnutia reklamácie bude Predávajúci Kupujúceho informovať o dôvode zamietnutia.

12.2. Iné opravné prostriedky

Ak počas rokovaní s predávajúcim nedôjde k urovnaniu spotrebiteľských sporov medzi predávajúcim a kupujúcim, kupujúci má k dispozícii nasledujúce možnosti právneho vymáhania:

Podanie sťažnosti na orgáne na ochranu spotrebiteľa,

Začatie konania Zmierovacej komisie (musia byť uvedené kontaktné údaje Zmierovacej komisie príslušnej pre sídlo predávajúceho),

Začatie súdneho konania.

Podanie sťažnosti orgánom na ochranu spotrebiteľa. Ak spotrebiteľ spozoruje porušenie spotrebiteľských práv kupujúceho, je oprávnený podať sťažnosť na príslušný orgán na ochranu spotrebiteľa podľa miesta bydliska. Po vyhodnotení sťažnosti orgán rozhodne o priebehu konania o ochrane spotrebiteľa. Úradné úlohy prvého stupňa na ochranu spotrebiteľa vykonávajú okresné úrady príslušné podľa miesta bydliska spotrebiteľa, ich zoznam nájdete tu: http://jarasinfo.gov.hu/

Kupujúci môže podať u predávajúceho sťažnosť spotrebiteľa. V prípade, že Predávajúci zamietne sťažnosť spotrebiteľa kupujúceho, je Kupujúci oprávnený obrátiť sa aj na Zmierovaciu komisiu, ktorá je príslušná podľa bydliska alebo bydliska Kupujúceho: podmienkou začatia konania Zmierovacej rady je, že sa spotrebiteľ priamo pokúša urovnať spor s dotknutým podnikateľom (Predávajúcim). Za postup je na základe žiadosti spotrebiteľa zodpovedný zmierovací orgán uvedený v žiadosti spotrebiteľa namiesto príslušného orgánu. Predávajúci je povinný spolupracovať pri postupe zmierovacej komisie. Zmierovacia komisia je zodpovedná za riešenie spotrebiteľských sporov mimo súdneho konania. Úlohou zmierovacej rady je pokúsiť sa dosiahnuť dohodu medzi stranami za účelom urovnania spotrebiteľského sporu a v prípade neúspešnosti rozhoduje vo veci tak, aby bola zabezpečená jednoduchá, rýchla, efektívna a nákladovo úsporné presadzovanie práv spotrebiteľov. Na žiadosť spotrebiteľa alebo podniku poskytuje zmierovací orgán poradenstvo o právach spotrebiteľa a povinnostiach spotrebiteľa.

Postup zmierovacej komisie sa začína na žiadosť spotrebiteľa. Žiadosť musí byť podaná písomne predsedovi zmierovacej komisie: písomnú požiadavku možno splniť listom, telegramom, ďalekopisom alebo faxom, ako aj akýmkoľvek iným spôsobom, ktorý umožňuje príjemcovi uchovávať údaje, ktoré mu boli adresované, natrvalo. obdobie primerané účelu údajov a zobrazenie uložených údajov v nezmenenej forme a obsahu. Zmierovacie orgány môžu vydať záväzné rozhodnutie pre podniky aj bez vyhlásenia o podaní, ak je žiadosť spotrebiteľa opodstatnená a nárok, ktorý sa má uplatniť, nepresahuje 200 000 HUF. Rozhodnutím alebo odporúčaním rady nie je dotknuté právo spotrebiteľa uplatniť si svoj nárok v súdnom konaní.

Viac informácií o zmierovacích radách je dostupných tu: http://www.bekeltetes.hu

Súdne konanie. Zákazník je oprávnený uplatniť svoj nárok zo spotrebiteľského sporu na súde v občianskoprávnom konaní v zmysle zákona V z roku 2013 Občianskeho zákonníka a zákona CXXX z roku 2016 Občianskeho súdneho poriadku. podľa ustanovení zákona. Súdny spor možno začať podaním žaloby na príslušný a príslušný súd.


13. Rozhodné právo, právna doložka

13.1. Vo veciach neupravených v týchto Všeobecných obchodných podmienkach sa riadia ustanoveniami Cenovej ponuky a Objednávateľa, ktoré sú súčasťou zmluvy, ako aj ustanoveniami vždy platných zákonov, najmä Občianskeho zákonníka.

13.2. V prípade akéhokoľvek právneho sporu vyplývajúceho zo zmluvy sa zmluvné strany vzájomne podriaďujú výlučnej jurisdikcii miestneho (okresného) alebo krajského (hlavného) súdu, ktorý je príslušný podľa sídla dodávateľa v danom čase, v závislosti od hodnotu a jurisdikciu predmetu.

13.3. Tieto Všeobecné obchodné podmienky zostávajú v platnosti až do nadobudnutia účinnosti nových všeobecných obchodných podmienok, ktoré vydá Dodávateľ.


14. Záverečné ustanovenia

14.1. Táto zmluva je medzi zhotoviteľom a objednávateľom vždy uzatvorená elektronickou zmluvou uzatvorenou na internetovej stránke zhotoviteľa (www.galaxy-cosmetics.com) (miesto objednávky a jej potvrdenia), alebo v prípade individuálnej zmluvy s individuálnou cenou ponuka a jej písomné potvrdenie (e-mail, fax, list).platné spolu.